Conducator serviciu intern de prevenire si protectie

Confidential

30-09-2016 | EXPIRA LA 30-10-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

RESPONSABILITATI:
1. SSM, PSI
• Elaboreaza planul anual de instruiri la nivelul organizaţiei, elaboreaza testari, tematici, instructiuni si efectueaza instructajul introductiv general la angajare, la locul de muncă, şi periodic din punct de vedere SSM si SU, inclusiv verificare si completarea fiselor SSM si SU;
• Asigura evaluarea si reevaluarea riscurilor si a pericolelor;
• Responsabil cu coordonarea echipelor de actiune in caz de SU;
• Efectueaza audituri SSM si SU;
• Elaboreaza necesarul echipamentelor individuale de protectie si de lucru si asigura necesarul acestora;
• Responsabil cu realizarea evidenţei zonelor cu risc ridicat;
• Stabileste zonele care necesită amplasarea unor pliante SSM de semnalizare, stabilirea tipului de semnalizare necesar şi amplasarea conform cu normele legale;
• Informeaza angajatorul asupra deficienţelor constatate în timpul controalelor interne efectuate la locul de muncă; Propune măsuri de prevenire şi protecţie;
• Cunoaşte şi aplica prevederile documentaţiei SMQ;
• Participa la receptia echipamentelor tehnice inainte de punerea lor in functiune;
• Intocmeste bugetul anual de cheltuieli privind activitatea de protectie a muncii si SU;
• Participa impreuna cu institutiile de specialitate la controalele efectuate ;
• Colaboreaza cu medicul de medicina muncii pentru monitorizarea starii de sanatate a angajatilor;
2. RSVTI
• Elaboreaza planul anual de scolarizari pe probleme de RSVTI;
• Organizeaza si urmareste efectuarea practicii si autorizarea interna a personalului pentru utilajele care se afla sub incidenta ISCIR;
• Tine evidenta si registrele utilajelor aflate sub incidenta RSVTI si verifica periodic starea acestora.


CERINTE

• Absolvent studii superioare, calificare inginer
• Curs de inspector SSM si cadru tehnic in domeniul PSI; avantaj calificare/autorizare operator RSVTI
• Atestare evaluator riscuri
• Responsabil autorizat de mediu – reprezinta un avantaj
• Experienta de min 3 ani, in societati care isi desfasoara activitatea in mai multe puncte de lucru deschise la nivel national;
• Cunostinte de limba engleza – nivel mediu, constituie avantaj;
• Cunostinte de operare PC: Windows, MS Office – conditie obligatorie;
• Permis de conducere categoria B
• Flexibilitate si disponibilitate de a calatorii
• Capacitatea de a lucra in echipa dar si independent;
• Capacitate rapida de decizie;
• Integritate si onestitate.

Candidatul ideal va avea abilitati foarte bune de organizare si auto-organizare, comunicare si va fi orientat spre atingerea rezultatelor. Totodata candidatul ideal va trebui sa se remarce prin disponibilitate, entuziasm si dorinta de a reusi.