Compania "AZITREND" cauta - Asistent vinzari

Videosecurity

27-01-2017 | EXPIRA LA 26-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Urmarirea si gestionarea agendei directorului dezvoltare si gestionarea documentelor de interes general ale companiei.
• Activitati administrative back si front office pentru departamentul vinzari
• Receptionarea si redectionarea apelurilor, corespondentei.
• Gestionarea relatiei cu publicul si cu colaboratorii externi.
• Contabilitate primara.
• Urmarire flux livrari si achizitii.
• Organizarea de evenimente (de expozitii, inchirieri sala de conferinte, procurarea biletelor de calatorie, rezervari hotel ).
• Gestionarea negocierilor cu diverse parti.
• Urmarirea transporturilor pentru marfa comandata.
• Gestionarea comenzilor externe.


CERINTE

Daca esti o persoana ordonata, entuziasta, punctuala, sociabila, educata, atenta la detalii, caracterizata prin seriozitate si flexibilitate, atunci avem o oportunitate potrivita pentru tine in cadrul unei companii cu capital străin, care lucrează la standarde internaționale.


BENEFICII OFERITE

• Pachet social complet.
• Telefon, laptop.
• Oportunitati de dezvoltare profesionala.
• Mediu de lucru placut, dinamic, modern.
Preselecția va avea loc în baza CV-urilor însoțite de o fotografie. Trimite-ne CV-ul împreună cu o fotografie la adresa: hr@azitrend.ro


DESCRIEREA FIRMEI

Compania cu Capital Străin “VIDEOSECURITY” - liderul al vânzărilor pe piața Republicii Moldova în sisteme de securitate se extinde pe piața româneasca. Noi ne specializăm în distribuirea și proiectarea sistemelor de securitate.