Call Center Telekom Romania Communications

Telekom Romania Communications S.A.

30-10-2014 | EXPIRA LA 29-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Asigura comunicarea cu clienţii prin toate mijloacele de comunicare disponibile (apeluri intrare, apeluri iesire, corespondenta scrisa - e-mail), conform procedurilor în vigoare, tratand cu profesionalism toate cererile, identificand nevoile clientilor;
- Promoveaza si vinde produsele companiei, propune produse si servicii aditionale si/sau alternative care sa raspunda nevoilor clientilor in scopul indeplinirii targeturilor stabilite, ducand astfel la cresterea veniturilor companiei;
- Furnizează informaţii generale (tarife, servicii, acoperire, pachete, reţea de distribuţie, etc.) sau personalizate (valoarea facturii, data emiterii facturii, ultima zi de plată, PUK, etc.), pentru rezolvarea solicitarii clientului;
- Inregistreaza solicitarile si reclamatii clientilor si le proceseaza in conformitate cu instructiunile de lucru specifice;
- Ofera suport (primul nivel) privind problemele tehnice aparute, precum si aspecte legate de retentia clientilor existenti si reinnoiri de contracte
- Indeplineste temporar orice alte sarcini care se incadreaza in specificul activitatii structurii din care face parte, la cererea superiorului direct;
- Solicita ajutorul sefului de tura/supervisorului/ managerului ori de cate ori rezolvarea cerintelor clientilor depaseste competentele proprii;
- Ia masuri pentru a-si imbunatati nivelul de performanta profesionala in conformitate cu feedback-ul si cerintele sefilor ierarhici superiori;
- Aplica strategia firmei în general si a Diviziei din care face parte în special, respectand intocmai procedurile si instructiunile de lucru;


CERINTE

Daca doriti sa faceti parte din echipa de Vanzari Call Center in cadrul Telekom Romania Communications, va incurajam sa aplicati la acest anunt. In momentul in care vom avea un post disponibil, veti primi o invitatie din partea noastra pentru a aplica.

SCOPUL POSTULUI:
Ofera asistenta clientilor, provizioneaza servicii in conformitate cu strategia si standardele de comunicare si comerciale ale companiei, promoveaza si vinde proactiv si reactiv serviciile si produsele companiei; contribuie activ la indeplinirea obiectivelor de venit ale Departamentului si la pastrarea unui grad optim de satisfactie a clientilorStudii:
- Studii medii (studiile superioare constituie un avantaj). Experienţă în muncă:
- Experienta minim 1an în zona de relatii cu clientii si zona de vanzari constituie un avantaj.
- Bune cunostinte de operare calculator;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:

- Cunostinte solide de limba romana;
- Abilitati excelente de comunicare si ascultare;
- Autocontrol, stabilitate emotionala;
- Adaptabilitate;
- Orientare catre client;
- Orientare catre rezultate;
- Capacitate de organizare si planificare a activitatii;
- Abilitati de identificare si solutionare a problemelor;
- Abilitati de invatare rapida;
- Orientare catre detaliu;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Etica si integritate;
- Rezistenta la stres;
- Disponibilitate de a lucra in tura.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.