Call center - limba germana

HUMANGEST GROUP

26-08-2014 | EXPIRA LA 25-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Dezvoltarea, mentinerea si fidelizarea relatiilor cu clientii din Germania, Austria, etc.
Realizarea situatiilor solicitate de managementul companiei,
Identificarea celor mai bune solutii pentru client si companie,
Contactarea telefonica a clientilor,
Prezentarea si promovarea serviciilor companiei.


CERINTE

Absovent studii superioare sau in curs de absolvire.
Cunostinte avansate de limba GERMANA.
Cunostinte bune de operare PC.
Abilitati de comunicare, interrelationare, orientare catre client.
Abilitati ce impun un sistem al gandirii logice, organizatorice si structurative.


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.