Job expirat
In functie de specificul fiecarui proiect, printre principalele responsabilitati sunt:
Preluarea de apeluri incoming si outgoing (InfoLine, Customer Care, Survey Calls)
Trimiterea de e-mail-uri si faxuri pentru InfoLine sau Customer Care services;
Documentarea exacta a interactiunilor in sistemul CRM sau in alte sisteme de clienti.
-LIMBA GERMANA NIVEL-AVANSAT (OBLIGATORIU)
- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client;
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent;
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
- Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere ;
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj;
- Disponibilitatea de a lucra si in zilele de sambata.
- Excel si Word - nivel mediu
- CV-ul în limba GERMANA si ROMANA cu poza
- Job Home Office
-Timp de lucru de bază 160 oră (plata pe oră)
- Home Office Job
- Candidatii fara experienta, dar cu potential vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile;
- Oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti pe piata;
- Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate;
- Training-uri specializate si suport continuu pentru cresterea profesionala cu o echipa entuziasta de tineri profesionisti.
Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați prin telefon sau Skype.
Rotter & Muthig (RM) VISION ist ein rumänisches Call Center, welches in Deutschland gegründet und Rumänien aufgebaut wurde.