Call Center Agent

Pub Story SRL

19-01-2016 | EXPIRA LA 18-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
- Preluarea apelurilor telefonice de la clientii companiei. In functie de profil, apelurile pot fi in limba romana, engleza sau italiana;
- Suport online - acordarea de raspunsuri clientilor care ne adreseaza intrebari prin intermediul paginilor web;
- Raspunde in timp util mailurilor primite de la clienti.


CERINTE

- Limba engleza si/sau limba italiana vorbite la nivel avansat;
- Abilitati foarte bune de comunicare si orientare catre client;
- Persoana pozitiva, dinamica si entuziasta;
- Deschis catre feedback si cu dorinta de a-si imbunatati in mod constant activitatea si rezultatele;
- Se apreciaza studiile, experienta sau interesul in psihologia umana;
- Pasiune si rabdare.


BENEFICII OFERITE

Beneficii:
- Salariu atractiv si schema de comisionare in functie de performantele obtinute;
- Posibilitati de dezvoltare personala si profesioanala;
- Flexibilitate si mediu placut de lucru.


DESCRIEREA FIRMEI

Call Center