Call Center - ADMINISTRATIV SI SECRETARIAT

Success Active Business

19-08-2013 | EXPIRA LA 21-08-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:

- raspunde la apelurile potentialilor clienti si prezinta oferta de servicii imobiliare
- completeaza in sistem datele necesare prestarii serviciului
- raspunde de confirmarile telefonice si prin email catre clientii firmei
- realizeaza raportari periodice despre diverse date cerute de management


CERINTE

- inclinatie nativa spre comunicare si relationare cu oamenii (clientii)
- atitudine optimista si spirit vesel
- abilitati de organizare si planificare
- orientare spre rezultate si rezolvarea problemelor (pardon, provocarilor)
- putere de convingere;
- un limbaj elevat;
- gandire analitica;
- team player;
- cunostinte de limba engleza.


BENEFICII OFERITE

- Colectiv de munca prietenos, fara birocratie
- Sefi OK, ne pasa de bunastarea angajatilor si ajutam oricand se poate pe plan personal si profesional
- Posibilitati reale de crestere si promovare
- Aprecierea si remuneratia corespunzatoare a muncii bine facute
- Dedicatia se rasplateste


DESCRIEREA FIRMEI

21imobiliare este prima companie din Romania care se adreseaza agentului imobiliar interesat sa opereze in mod independent. 21imobiliare ofera servicii complexe de consultanta si management orientate catre agentii imobiliari interesati de performanta in domeniul imobiliar. Ne dorim o echipa puternica la nivel national si o baza de date complexa, actualizata, care sa acopere toate segmentele de piata. Impreuna cream cea mai mare retea imobiliara din tara, gata sa ofere clientilor interesati orice tip de proprietate. Implementam cea mai buna metoda de a face “imobiliare”. Daca esti in cautarea unui loc de munca sau vrei sa iti deschizi propria afacere in domeniul imobiliar, ai ajuns unde trebuie. Ne intereseaza ca agentii 21imobiliare sa devina agenti de top, cu castiguri mult peste media celorlati agenti.