CALL CENTER

SC MBA FINANCE MANAGEMENT SRL

19-11-2015 | EXPIRA LA 21-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitatile principale:
Initierea si preluarea apelurilor telefonice cu debitorii
Adaptarea solutiilor de plata in functie de tipologia debitorilor sau situatia conturilor
Lucrul in echipa si individual in vederea atingerii targeturilor
Adaptarea in cadrul unui mediu in continua schimbare si procedurilor in lucru
Mentine un nivel ridicat al cunostintelor pe clienti si al informatiilor tehnice
Comunicarea excelenta atat scris cat si verbal


CERINTE

Candidatul ideal:
Excelente abilitati de comunicare si negociere
Orientat catre rezultate, abilitatea de a rezolva probleme si a gasi solutii adaptate diferitelor personalitati
Autodeterminare si dorinta de dezvoltare continua
Cunoasterea pachetului Microsoft Office si PC in general


BENEFICII OFERITE

Oferta:
Dezvoltarea carierei profesionale intr-o companie tanara
Lucrul intr-o echipa tanara si ambitioasa intr-o companie multinationala
Bonusuri de performanta foarte atragatoare
Sanse reale de promovare


DESCRIEREA FIRMEI

Consultanta financiara