Call center

Human Touch Consulting Group

08-10-2015 | EXPIRA LA 07-11-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
- preia cererile clientilor in conformitate cu modul de preluare a solicitarilor implementat in societate; discuta si clarifica cu clientul solicitarile si solutiile tehnice;
- elaboreaza, actualizeaza si mentine baza de date cu clientii actuali si cu cei potentiali;
- discuta si prezinta cerintele clientului, responsabililor desemnati pentru elaborarea solutiilor tehnice;
- identifica potentiali clienti;
- asigura elaborarea lucrarilor in conditii de calitate si la termenele stabilite.


CERINTE

studii medii finalizate;
- cunostinte operare PC ( Windows, Office –Word, Excel, PowerPoint, navigare WEB);
- cunostinte limba engleza;
- abilitati de comunicare;
- abilitati de planificare si organizare;
- capacitatea de a lua decizii si de a-si asuma responsabilitatile;
- disponibilitate de lucru in echipa si in regim de program prelungit;
- rezistenta la efort si stres;
- atitudine pozitiva, flexibilitate;
- dictie;
- timbru vocal placut.


DESCRIEREA FIRMEI

Human Touch Consulting Group - HTCG