BUSINESS TRAINER

Easy Asset Management IFN SA

17-09-2015 | EXPIRA LA 17-10-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Care vor fi responsabilitatile tare ?

* Responsabil de pregatirea si elaborarea materialelor de curs pentru Structura de Vanzari a companiei;
* Responsabil de livrarea programelor de training din cadrul modului de orientare a noului angajat (informatii despre companie și produse, abilitati de vanzare indirecta si colectare debite, software intern, casierie), pentru pozitiile din structura de vanzari - Manager de Echipa, Consultanti de Credit, Colectori si Casieri;
* Elaborarea si trimiterea de rapoarte și analize ulterioare programelor de training, conform regulamentelor si procedurilor interne;
* Evaluarea nivelului de acumulare a cunostintelor si abilitatilor dobandite pe parcursul trainingurilor si reevaluarea periodica a acestora;


CERINTE

Ce cautam la tine ?

* Foarte bune abilitati de comunicare (clar, precis si argumentat);
* Abilitatea de a concepe materiale de curs adaptate targetului;
* Excelente abilitati de prezentare;
* Abilitatea de a rezolva probleme;
* Abilitatea de a lucra in echipa;
* Experienta anterioara in domeniul financiar/training;
* Experienta in colectare de debite reprezinta de asemenea un avantaj;
* Disponibilitatea candidatului de a se deplasa in interes de serviciu mai mult de 90% din timp;
* Studii superioare;
* Cunostinte operare calculator - MS Office (Word, Excel, Power Point);
* Engleza avansat;
* Permis cat. B.


BENEFICII OFERITE

Ce iti oferim?

* Posibilitati de dezvoltare profesionala intr-o companie multinationala;
* Oportunitati de promovare in cadrul unei companii aflata in proces de expansiune;
* Lucru dinamic intr-o echipa tanara de profesionisti;
* Pachet salarial atractiv;
* Bonus anual in functie de performanta;
* Telefon și laptop.


DESCRIEREA FIRMEI

Easy Asset Management este o Institutie Financiara Nebancara fondata in anul 2005, iar in prezent este unul dintre liderii de piata in industria de micro-credite.

Easy Asset Management a dezvoltat cu succes business-ul sau in afara tarii si in 2009, a intrat pe piata din Ucraina sub denumirea de ICredit. In 2011, expansiunea a continuat cu deschiderea birourilor din Romania, urmand Polonia in anul 2013.

Misiunea ICredit este aceea de a construi relatii profesionale, de lunga durata, cu angajatii, clientii si partenerii sai - relatii bazate pe incredere, profesionalism si respect reciproc.

Datorita dezvoltarii foarte rapide si dinamice a organizatiei noastre, in acest moment suntem in cautarea unui nou angajat pentru pozitia Inspector Resurse Umane.