Business Sales Representative

Telekom Romania Mobile Communications S.A.

19-01-2016 | EXPIRA LA 18-02-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Identificarea şi satisfacerea necesităţilor clienţilor din portofoliu; vânzarea de servicii şi produse; gestionarea şi monitorizarea portofoliului de clienţi; asigurarea consultanţei pentru clienţii din portofoliu.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
•Realizează planul de vânzări pentru zona alocată.
•Oferă asistenţă şi asigură consultanţă clienţilor din portofoliu, atât înainte cât şi după vânzare.
•Prezintă şi promovează produsele şi serviciile ROMTELECOM clienţilor din portofoliu.
•Dezvoltă relaţii de afaceri puternice cu clienţii din portofoliu care să contribuie la furnizarea unor informaţii importante pentru planificarea strategiilor privind serviciile şi pachetele de servicii şi pentru fundamentarea tarifelor acestora.
• Întocmeşte şi actualizează fişele de clienţi, conform modelelor prestabilite şi în termenele comunicate de şeful ierarhic superior.
•Prospectează permanent piaţa pentru identificarea de noi clienţi şi pentru creşterea cotei de piaţă a serviciilor şi produselor companiei.
•Monitorizează competiţia şi evoluţia pieţei în domeniul comunicaţiilor pentru a identifica şi comunica intern aspectele care necesită îmbunătăţire.
•Crează şi menţine o imagine favorabilă companiei în faţa clienţilor.
•Întocmeşte în termen rapoartele cerute de superiori.
•Informează şefii ierarhici superiori despre orice problema aparută.
•Respectă Contractul Colectiv de Muncă, Regulamentul Intern al Romtelecom, Codul de Conduită, reglementările de securitatea muncii şi situaţii de urgenţă, procedurile şi instrucţiunile de lucru, care reglementează activitatea desfăşurată.
•Cunoaşte şi respectă Politica de Calitate, se implică în realizarea obiectivelor în domeniul calităţii.
•Răspunde de exploatarea maşinii din dotare în bune condiţii, se informează permanent şi respectă Codul Rutier în vigoare şi Politica de Maşini Internă.
•Păstrează în bune condiţii toate dotările maşinii: trusa medicală, extinctor, etc, precum şi documentele maşinii.
•Atribuţiile de serviciu nu sunt limitative, ele putând fi completate ori de câte ori este necesar sau situaţia o impune.
•Pe parcursul desfăşurării programului de lucru, ţinuta obligatorie este de tip business.


CERINTE

Studii:
Studii superioare (licenţă) în unul dintre domeniile:
◦Tehnic (electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică)
◦Economic/ financiar;

Experienţă în muncă:
Experienţă minim 2 ani în domeniul comercial – vânzări, sau peste 3 ani în domeniul IT/ telecom.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
•Orientare spre rezultate;
•Proactiv;
•Abilităţi de ascultare;
•Adaptabilitate;
•Automotivare;
•Lucru individual şi în echipă;
•Loialitate;
•Creativitate;
•Iniţiativă;
•Tehnici de vânzare;
•Bune abilităţi de comunicare;
•Cunoştinţe de limba engleză;
•Bune cunoştinţe de operare PC.

Alte cerinţe specifice locului de muncă:
•Disponibilitate de lucru peste program.
•Disponibilitate de a călători.
•Permis de conducere categoria B (fără incidente).


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.