Brand Manager

UPC Romania S.A.

18-05-2016 | EXPIRA LA 17-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Identifica noi modalitati de promovare a brandului UPC;
• Coordoneaza programele strategice de planificare si de comunicare corporate;
• Ofera sprijin real Directorului PR & Marcom in crearea si optimizarea strategiilor si planurilor de piata, extensii de linie de produse, analiza concurentiala si a initiativelor de dezvoltare;
• Coordoneaza realizarea, implementarea, monitorizarea si evaluarea proiectelor de brand si comunicare
• Colaboreaza cu agentiile de comunicare si media si alti furnizori in vederea realizarii campaniilor de comunicare si promovare si a materialelor necesare;
• Coordoneaza activitatile de branding;
• Monitorizeaza si analizeaza rezultatele campaniilor/ promovarilor desfasurate;
• Supervizeaza costurile si maximizarea investitiilor;
• Dezvolta si livreaza prezentari si rapoarte cu scop intern si extern despre proiectele de comunicare comerciala a UPC;
• Coordoneaza si negociaza contracte cu furnizorii externi- agentiile de creatie, media, tipografii, etc.


CERINTE

• Studii superioare
• Experienta si cunostinte avansate in strategie si implementare de brand
• 3 – 4 + ani experienta in planificare strategica si analiza, bunuri de consum de brand/ management de produs, si executie de proiecte.
• Cunostinte de mangement de proiect, brand management
• Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat;
• Orientare catre client;
• Planificare si actiune strategica;
• Orientare catre rezultat;
• Abilitatea de a-i inspira si motiva pe ceilalti;
• Abilitati de lucru in colaborare si influentarea celorlalti;
• Creativitate si inovatie;
• Etica si integritate.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.