Auditor Financiar Junior cu limba franceza

SC Veo Worldwide Services SRL

14-05-2015 | EXPIRA LA 13-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

În calitate de Auditor Financiar Junior în Veo, principalele tale misiuni vor fi:
Ref (R50511003150);

• Examinarea obiectiva a activitatii financiare a companiei – client in scopul furnizarii unei evaluari independente a managementului riscului, proceselor de fundamentare a deciziei si totodata, in cel al planificarii, programarii, organizarii, coordonarii urmaririi si controlului indeplinirii deciziilor;
• Verificarea eficacitatii sistemelor contabile, a legalitatii, regularitatii si conformitatii operatiunilor;
• Efectuarea de audituri de control in diferite departamente sau societati ale clientului cu scopul de a se asigura punerea in aplicare a standardelor contabile, fiscale si juridice;
• Identificarea motivelor diferitelor anomalii din cadrul serviciilor auditate pentru a propune solutii de ameliorare adecvate problemelor identificate;
• Intocmirea dosarului de audit si altor documente de lucru in conformitate cu legislatia si normele de lucru si transmiterea acestora catre client;
• Elaborarea propunerilor si recomandarilor catre Responsabilul de departament sau direct catre client pentru a evita orice risc juridic si fiscal.


CERINTE

Candidatul ideal:
Ești o persoană flexibilă, dinamică și cu o bună capacitate de analiză? Alătură-te echipei de Audit financiar de la sediul nostru din București.

Pentru reuşita în această misiune este nevoie de:

• cunostinte bune de limba franceza pe care doresti sa le perfectionezi;
• experienta de minim 6 luni - 1 an in domeniul Audit sau Contabilitate, Reporting, Bugetare, Controlling etc;
• spirit de echipa, dinamism si o buna organizare;
• aptitudini de invatare/asimilare peste medie;
• cunostinte avansate de operare PC (pachetul Office) si abilitati tehnice de prelucrare a informatiilor (cunostintele SAP prezinta un real avantaj;
• cursuri de CAFR, ACCA, CIA (constituie un avantaj).


BENEFICII OFERITE

BENEFICII:
• Formare la nivel internaţional;
• Reale oportunităṭi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
• Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!