Assistant Manager

Ilac Consulting SRL

03-02-2017 | EXPIRA LA 05-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Responsabilitati:
- Redactare documente/ Completare formulare;
- Organizeaza documente si intalniri;
- Depunere si ridicare documente/ avize/ autorizatii;
- Mentine relatia cu divese Institutii;
- Achita taxe;
- Intocmeste divese rapoarte;
- Intalniri cu clientii nostrii in vederea primirii sau inmanarii diverselor documente;


CERINTE

Candidatul ideal este o persoana placuta deschisa si comunicativa, capabila sa interactioneze frumos cu oamenii. Candidatul ideal isi doreste sa invete lucruri noi si sa fie parte a unei echipe pe termen lung.

- Persoana punctuala, responsabila, prezentabila si descurcareata;
- Absolvent al unei facultati cu profil juridic sau student in an terminal – constituie avantaj;
- Permisul de conducere este neaparat necesar;
- Abilitati bune de comunicare si relationare;
- Spirit de orientare si atentie la detalii;
- Cunoscator al limbii engleze;


DESCRIEREA FIRMEI

Furnizori de cursuri si consultanta de specialitate adresata strainilor aflati in Romania.