Asistenta Secretariat/Organizare Documente

pg eco

30-11-2017 | EXPIRA LA 02-12-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Organizarea documentelor in bibliorafturi si dosare in vederea arhivarii
Aranjare documente pe criterii
De/capsare foi, copiere la copiator, pregatire pentru printare sau copiere
Introducerea datelor in calculator

Program de birou, zona de nord a capitalei.
Initial se face contract pe o perioada determinata, 3 luni.
Venitul net o mie doua sute lei plus bonus in functie de performanta si intensitatea contributiei la succesul proiectului.


CERINTE

-Candidatul ideal are o experienta minima (1-3 luni) anterioara in lucrul intr-un birou/secretariat sau mediu profesional asemanator, practica sau internship, etc, se comporta cu discretie si intelege cu claritate notiunea de confidentialitate.
-Predispozitie spre organizare si ordine, lucrul cu documentele de birou
-Include o succinta descriere a experientei anterioare relevante pe email


DESCRIEREA FIRMEI

Solutii eco- digitale, intermedieri si distributie nationala