Asistenta receptie

CASA ALBINELOR SRL-D

22-04-2015 | EXPIRA LA 24-04-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preluare si transmitere apeluri telefonice, corespondenta.
Asigurarea fluxului de corespondenta si informatii, facturi, contracte, etc.
Redactarea, organizarea, evidenta si transmiterea documentelor aferente desfasurarii activitatii societatii.
Asigurarea si organizarea materialelor promotionale.
Intampinarea vizitatorilor si oferirea de informatii solicitate
Organizarea, actualizarea si completarea bazei de date de clienti, agenda telefonica.
Evidenta rechizitelor si a materialelor de protocol aferente.
Organizarea receptiei si a documentelor aferente.

Daca esti o persoana organizata, iti place tinuta si munca office, atunci te asteptam in echipa noastra!


CERINTE

Obligatoriu femeie
Studii medii finalizate sau in curs de finalizare
Cunostinte in utilizarea computerului si a programelor de office
Nivel mediu de cunoastere a limbii engleze
Abilitatea de a lucra in echipa
Prezenta placuta, persoana pozitiva, entuziasta, inteligenta, ordonata, bine organizata, avand reale calitati de comunicare.


BENEFICII OFERITE

Oferim salariu fix + bonus de performanta.
Contract pe perioada nedeterminata
Mediu de lucru placut si relaxant
Program de lucru flexibil
Posibile bonusuri anuale in functie de realizari


DESCRIEREA FIRMEI

Horticultura