Asistenta Director Directia Juridica Romania

ROMTELECOM

26-08-2014 | EXPIRA LA 25-09-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Furnizează suport administrativ general presupunând colectarea, rezumarea şi analizarea de informaţii şi pregătirea de statistici, rapoarte şi prezentări pentru un departament sau grup de specialişti pentru a facilita activitatea acestora.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Organizează şi păstrează documente financiare şi/sau tehnice complexe şi/sau confidenţiale şi dacă este necesar caută informaţiile suplimentare solicitate, verificând completitudinea şi acurateţea acestora.
Actualizează fişiere complexe folosind software adecvat, colectând, rezumând şi analizând date din diferite surse.
Colectează şi consolidează date pentru a întocmi şi/sau actualiza statistici tehnice şi de afaceri pentru uz intern sau extern.
Caută o mare varietate de informaţii solicitate, colectând şi prelucrând date şi statistici din diferite surse şi pregăteşte grafice şi tabele pentru prezentări sau includere în rapoarte.
Traduce documente ştiinţifice, tehnice, comerciale, financiare şi legale fie pentru uz intern fie pentru scopuri externe.
Verifică, corectează şi editează versiunea finală a traducerii, încadrandu-se în termenul fixat.
Oferă suport în organizarea şedinţelor de Consiliu de Administraţie, constând în:
- follow-up cu orice Director Executiv şi alţi asemenea colegi pentru
respectarea termenelor de pregătire a documentelor;
- centralizează aceste documente si le pune într-un format unitar;
- introduce disclaimer-ul de confidenţialitate cerut de Directorul General;
- pregăteşte dosarele pentru membrii Consiliului de Administraţie;
- face follow-up pe informarea pro-activa a tuturor participanţilor la şedinţele de Consiliu de Administraţie (inclusiv reprezentanţii
sindicatelor);
- pregăteşte prezentarea pentru Consiliul de Administraţie;
Pregăteşte rapoarte curente şi analizează tendinţe, colectând date dintr-o multitudine de surse din interiorul sau exteriorul departamentului.
Efectuează analize specifice la cererea managementului, urmând proceduri şi instrucţiuni bine stabilite, consolidând şi sintetizând informaţiile conform scopului analizei.
Efectuează activităţi de administrare a tuturor formalităţilor legate de relaţiile contractuale cu diverşi furnizori (contracte, facturi, plăţi, etc).
Poate efectua activităţi de secretariat presupunând dactilografiere, îndosariere, efectuarea pregătirilor necesare pentru întâlniri şi călătorii, etc. pentru a facilita comunicarea şi relaţiile în cadrul şi în afara departamentului.


CERINTE

Studii:
Studii Superioare.

Experienţă în muncă:
Cel puţin un an experienţă relevantă, intr-o pozitie similara;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Corectitudine, onestitate, iniţiativă;
Abilităţi de lucru în echipă;
Abilităţi de comunicare;
Cunoştinţe de operare pe calculator;
Abilităţi avansate de lucru cu pachetul Office (Word, Excel, Power Poin);
Cunoştinţe avansate de limba engleză - obligatoriu;
Cunosterea limbii franceze constituie un avantaj;
Gândire analitică;
Promptitudine;
Experienţă de lucru într-un mediu dinamic;
Capacitatea de a lucra în condiţii de stres.
Numai candidatii selectati vor fi contactati;
Limba engleza si abilitatile de lucru in MsOffice se vor testa;


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...