ASISTENTA DEPARTAMENT ACHIZITII

AUCHAN ROMANIA

24-09-2013 | EXPIRA LA 24-10-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

- pregatirea si urmarirea contractelor de import
- gestionarea documentelor administrative ale furnizorilor
- crearea produselor in programul de gestiune
- primeste comenzile magazinelor si le transmite furnizorilor
- asigura de conformitatea facturilor
- pregateste avizele de receptie a marfurilor
- gestioneaza litigiile de receptionare a marfurilor
- realizarea unui bilant lunar castiguri-pierderi privind cotatia
- gestioneaza introducerea informatiilor in sistemul intrastat
- realizarea de bilanturi privind livrarile


CERINTE

Studii superioare
Cunostinte AVANSATE de limba engleza
Cunostinte AVANSATE de limba franceza – AVANTAJ
Experienta intr-o functie similara
Cunostinte bune Word, Excel, Outlook, Power Point
Comunicare si capacitati de relationare
Rigurozitate si capacitate de organizare
Buna gestionare a prioritatilor
Adaptabilitate
Autonomie si initiativa


DESCRIEREA FIRMEI

Auchan este unul din lanturile comerciale cele mai importante la nivel mondial, cu magazine in 12 tari pe 3 continente si reunind mai mult de 175.000 de colaboratori. In cei peste 40 de ani de existenta, Auchan s-a dezvoltat continuu si a ramas fidel scopurilor si valorilor care au stat la baza crearii sale.

Daca iti doresti sa faci parte din echipa Auchan Romania, daca vrei sa lucrezi intr-un mediu civilizat si colegial, cu reale perspective de evolutie, te asteptam sa te alaturi echipei noastre.