Asistenta call-center magazin online-durata determinata 2 luni

Combera Retail

21-07-2016 | EXPIRA LA 20-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

-preia apelurile telefonice si contacteaza clientii telefonic sau prin e-mail;
-preia, plaseaza si monitorizeaza statusul comenzilor primite de la clienti;
-ofera informatii clare si pertinente despre statusul comenzilor;
-proceseaza si solutioneaza retururile;
-actualizeaza informatiile din site.


CERINTE

-studii medii;
-persoana cu excelente abilitati de comunicare scrisa si verbala;
-persoana organizata si atenta la detalii;
-bune abilitati de negociere, orientare catre client si echilibru emotional.
-cunostinte medii de limba engleza.


BENEFICII OFERITE

-salariu motivant;
-posibilitatea de a obtine o noua colaborare pe viitor;
-program de lucru 09-18:00, cu pauza de masa intre 13:00-14:00.
Activitatea se desfasoara langa Carrefour Militari, cu transport asigurat de la metrou Pacii.


DESCRIEREA FIRMEI

COMBERA RETAIL este o firma de marketing specializata in domeniul de retail. A fost activa pana acum sub numele IMS Retail. Din 2010 face parte din grupul de companii Combera, cu activitate in 22 de tari. Pentru mai multe informatii, va rugam sa accesati site-ul www.combera-retail.ro