Asistent Salarizare cu limba franceză

SC Veo Worldwide Services SRL

11-06-2015 | EXPIRA LA 11-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Misiune:
În calitate de Asistent salarizare în Veo, principalele tale misiuni vor fi să:
• Colectezi şi înregistrezi în programul de salarizare specific proiectului ansamblul de elemente (pontaje, validări plată ore suplimentare, prime, avansuri de cheltuieli) în vederea realizării calculului de salarii;
• Verifici fluturaşii de salariu în raport cu elementele fixe şi variabile cu scopul de a identifica şi corecta anomaliile de orice natură;
• Realizezi documentele aferente lichidărilor;
• Gestionezi dosarele de personal (concedii medicale, de maternitate, de creştere a copilului, accidente de muncă) în vederea realizării formalităṭilor necesare indemnizării acestora de către instituṭiile competente;
• Calculezi cotizaṭiile sociale (lunar/trimestrial şi anual) şi le transmiṭi către instituṭiile competente.


CERINTE

Candidatul ideal
Ref (R51211001150)
Căutăm o persoană proactivă , dinamică și cu o bună capacitate de analiză pentru a se alătura echipei de Salarizare la sediul nostru din Bucureşti.

Pentru reuşita în această misiune este nevoie de:
• Experientă în domeniul Administrativ-Financiar - minim 1 an, preferabil într-un mediu internațional;
• Cunoştinṭe de limbă franceză la nivel mediu-avansat (cerinṭă obligatorie);
• Bune abilităṭi de comunicare şi atenṭie la detalii;
• Dorintă de dezvolarea profesională ;
• Orientare către rezultat.


BENEFICII OFERITE

Beneficii :
• Formare la nivel internaţional;
• Reale oportunităṭi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes;
• Pachet salarial atractiv.


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!