Asistent Receptie

Georgia Management

31-10-2016 | EXPIRA LA 30-11-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Preluarea apelurilor telefonice si redirectionarea catre angajati
 Intampinarea clientiilor si a vizitatorilor
 Gestiunea email-urilor primite/trimise si a mesajelor prin fax
 Programare intalniri; suport logistic pentru deplasari / cazare pentru membrii echipei
 Gestiunea relatiei cu clientii/furnizorii
 Urmarirea implementarii procedurilor companiei
 Suport administrativ/logistic pentru echipa de consultanti


CERINTE

 Absolvent studii superioare
 Experienta intr-o pozitie similara minim 1 an
 Fluenta in limba engleza; cunostintele de limba franceza sau germana reprezinta un avantaj
 Cunostinte operare PC - MS Office – nivel avansat
 Abilitati excelente de comunicare si organziare
 Atitudine proactiva, atentie la detalii
 Abilitatea de a gestiona mai multe activitati simultan
 Abilitati de gestiune a timpului


BENEFICII OFERITE

- tichete de masa
- abonament servicii medicale - clinica privata
- posibilitati de promovare in cadrul organizatiei


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.