Job expirat
RESPONSABILITĂŢI:
-asistenţă şi ajutor administrativ pentru managerul de vânzări;
- contactarea telefonică a potenţialilor clienţi şi cei existenţi în vederea rezolvării situaţiilor apărute, invitarea în cadrul centrului, programare-reprogramare pacienţi;
- suport oferit pacienţilor şi clienţilor în vederea transmiterii ajutorului şi a informaţiilor corecte şi complete despre produsele şi serviciile companiei;
- asistenţă pacienţi în timpul realizării şedinţelor de testare a produselor cu scop demonstrativ;
- urmărirea cu conştiinciozitate a îndeplinirii obiectivelor şi planurilor stabilite de firmă si de manager;
- dorinţa avidă de informaţii în vederea creşterii şi dezvoltării profesionale în domeniul de sănătate şi în lucrul cu oamenii.
CERINŢE:
- o persoană comunicativă şi energică, deschisă şi pozitivă;
- are bune abilităţi de comunicare, ascultare activă şi relaţionare;
- o persoană orientată către client, dinamică şi ambiţioasă;
- are iniţiativă, perseverenţă şi disciplină;
- experienţa în domeniu constituie un avantaj.
BENEFICII:
- training teoretic pe parte medicală şi servicii clienţi;
- posibilitate de alegere a ramurei profesionale ulterioare;
- remunerare motivantă şi cu posibilitate de creştere în funcţie de performanţele obţinute;
- posibilitate de avansare
-contract de muncă.
Centrul Biosistem se ocupa cu vanzarea si comercializarea aparaturii medicale, venid cu o tehnologie de ultima generatie, menita sa ofere oamenilor cele mai inalte standarde de calitate si profesionalism, pornind de la ideea ca un stil de viata sanatos si o viata fericita nu inseamna doar o viata lipsita de boli, ci un stil de viata in care corpul-mintea si spiritul se afla in echilibru.