Asistent Manager / Vanzari (part time/full time)

SOLUTIONS ORIENTED TO LEADERSHIP & INNOVATIONS

19-05-2015 | EXPIRA LA 21-05-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Recrutam pentru clientul nostru, companie in continua dezvoltare - partener Telekom Romania - Asistent Manager, part time sau full time, cu urmatoarele responsabilitati:

- Planifica agenda managerului direct;
- Gestioneaza corespondenta si relatiile cu furnizorii;
- Asigura traducerea anumitor documente;
- Gestioneaza activitatile administrative, specifice biroului;
- Initiaza discutii si stabileste intalniri cu potentialii clienti;
- Ofera suport pentru echipa de vanzari;
- Creeaza materiale de marketing (prezentari, rapoarte);
- Creeaza si dezvolta relatii cu clientii existenti.


CERINTE

- Experienta de 3 - 6 luni intr-un post similar sau intr-un call center reprezinta avantaj;
- Atitudine pozitiva si dorinta de a se alatura unei echipe dinamice, in continua dezvoltare;
- Atentie la detalii, atentie distributiva;
- Abilitati bune de comunicare;
- Spirit de echipa;
- Flexibilitate;
- Limba Engleza - nivel mediu;
- Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point).


BENEFICII OFERITE

- Traininguri oferite de Telekom Romania;
- Posibilitatea de a lucra full time/ part time;
- Mediu de lucru modern si dinamic;
- Conditii flexibile;
- Bonusuri lunare.


DESCRIEREA FIRMEI

S.O.L.I. a aparut din dorinta de a oferi clientilor nostri solutii inovative si o noua abordare a proceselor clasice de recrutare.

Echipa noastra:
Suntem un grup de experti in selectia de personal, cu peste 15 ani de experienta in recrutare, atat in consultanta, cat si specializati in diferite industrii.

Misiunea noastra:
Ne concentram eforturile in a identifica impreuna cu clientii nostri metode inovative si practice de recrutare, adaptate asteptarilor si nevoilor lor.

Experienta noastra:
Ne recomanda ca specialisti in evaluarea si gestionarea eficienta a proceselor de recrutare, cu o abordare practica in domenii variate: retail, productie, inginerie, oil& gas, financiar, comercial.