Asistent manager salon infrumusetare

Ukratest SRL

20-05-2016 | EXPIRA LA 19-06-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atributii:

Relatii clienti:
- Primirea clientilor si comunicarea cu acestia intr-o maniera profesionala si eleganta
- Gestionarea programarilor
- Servicii de protocol ( servirea clientului)
- Supravegheaza realizarea serviciilor in cadrul salonului in bune conditii si se implica in cresterea calitatii acestora
- Promovează serviciile şi produsele salonului clienţilor

Promovare si marketing:
- Să conceapă şi să promoveze oferte atractive pentru clienţi în funcţie de cerinţele pieţei
- Să folosească mijloace de reclamă

Contabilitate si gestiune primara
- Inventarierea si evidenta stocurilor
- Utilizarea casei de marcat si a POS
- monitorizarea consumului de materiale
- verificarea stocului si realizarea de comenzi la furnizori
- receptia marfii si etichetarea produselor
Resurse umane
-participa la procesul de recrutare de personal: intocmeste si publica anunturi de recrutare, primeste si sorteaza CV- urile/cererile de angajare primite, sustine etapa I a interviurilor
-se ocupa de integrarea in salon a angajatilor noi : le comunica regulile interne ale salonului, ii indruma in ce priveste organizarea si regulile salonului in perioada de acomodare
- supravegheaza respectarea regulamentului intern al salonului

Activitate de birou

- Organizarea documentelor
- Realizarea diverselor rapoarte necesare conducerii firmei


CERINTE

Cerinte
- experienta obligatoriu minim 2-3 ani si recomandari
- Capacitati organizatorice, administrative, de comunicare, lucrul in echipa
- este foarte organizat, serios si punctual
- este optimist, comunicativ si energic
- Capacitati reale de a implementa cerintele managerului cu privire la buna functionare a salonului.
- cunostinte de utilizare pc, internet (retele sociale, email)
- cunostinte de utilizare a unui soft de gestiune a programarilor
- cunostinte de utilizare a casei de marcat si sitemului de incasare POS
- cunostinte de contabilitate si gestiune primara (facturi, inventar, fise de magazie, registrul de incasari si plati, alte registre de evidenta)
- Disponibilitate de a lucra în ture si in weekend
- Spirit practic
- Capacitate de a lua decizii
- Persoană de încredere
- Implicare în activitate
- Capacitatea de a se descurca în condiţii de stres
- Solicitarea memoriei vizuale, auditive
- Responsabilitate în deciziile luate
- Cerinţe de adoptare a unei atitudini de corectitudine şi de amabilitate pe tot parcursul programului de servire a clienţilor
- capacitatea de a face fata unor solicitări permanente din partea clienţilor


DESCRIEREA FIRMEI

Salon profesional de infrumusetare