Asistent manager - LB FRANCEZA

Gamaso

30-11-2016 | EXPIRA LA 30-12-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza conducerea societatii si colegii de problemele aparute;
- Elaborareaza si redacteaza documentele si situatiile cerute de catre management;
- Rezolvarea in timp util a problemelor administrative, gasirea de solutii optime;
- Facturare, receptie documente, scanare – utilizare aplicatie de gestiune;
- Pregatirea si arhivare diverselor documente ;
- Elaborarea si redactarea rapoartelor cerute de manager.


CERINTE

- Experienta in administrare de personal, salariazare si recrutare muncitori
- Cunostinte de limba franceza la nivel avansat;
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
- Abilitati de marketing telefonic;
- Realizarea diferitor activitati administrative ale firmei;
- Cunostinte foarte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (excel, word, power point etc)
- Bune abilitati de comunicare scrisa si verbal;
- Abilitate de lucru independent dar si in echipa;
- Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor responsabilitati


DESCRIEREA FIRMEI

Companie de recrutare