Asistent manager

Volsped

09-06-2017 | EXPIRA LA 09-07-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigură suport echipei de vânzări prin completarea atentă a documentației
Ține interviuri preliminare și se ocupă de recrutarea personalului productiv
Creează, dezvoltă și verifică implementarea procedurilor de lucru pe departamente
Îndosariază și arhivează documentația
Administrează resursele companiei (atât umane cât și materiale)
Colaborează cu restul echipei pentru rezolvarea situațiilor
Ține legătura cu echipele din teren și se asigură de tot necesarul pentru îndeplinirea comenzilor cu succes
Asigură circulația informațiilor
Alte activități administrative


CERINTE

Studii superioare finalizate
Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
Inițiativă și bune abilități de comunicare
Bun organizator și foarte atent la detalii
Bune cunoștințe de operare PC, Office, Internet
Permis de conducere categoria B (obligatoriu)
Orientat către rezolvarea directă a problemelor
Absolvirea unui curs de pregătire în domeniul resurselor umane ar putea fi un avantaj


BENEFICII OFERITE

Se va negocia în urma interviului


DESCRIEREA FIRMEI

La Volsped, toată atenția noastră se îndreaptă spre cum putem contribui mai bine prin ceea ce oferim.
Ne place să generăm oportunități și să ajutăm, la fel cum ne place profesionalismul de cel mai înalt nivel. Căutăm excelența și o primim cu brațele deschise în echipa noastră.
Compania noastră a fost înființată în 2007 în domeniul transporturilor rutiere, iar misiunea noastră de a oferi servicii excepționale ne-a ghidat să dezvoltăm activități conexe la fel de provocatoare.
Suntem în continuă dezvoltare și dacă iți dorești să lucrezi alături de noi, așteptăm cu drag CV-ul tău.