Asistent Manager Financiar

SC ADMA GRUP AG SRL

02-05-2017 | EXPIRA LA 01-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Atributii si responsabilitati:
- asigura evidenta facturilor primite de la furnizori, a facturilor emise, a registrului de casa;
- realizeaza evidenta, urmarirea si raportarea derularii contractelor (realizare/incasare);

- asigura verificarea incasarilor si a debitelor;

- realizeaza reconcilierea fiselor de cont furnizori si clienti.

- participa la intocmirea bugetelor de venituri si cheltuieli ale proiectelor in derulare

- realizeaza monitorizarea fluxului monetar (verificare zilnica a soldurilor din banca, casa si avansuri din trezorerie in lei;

- mentine relatia cu bancile ( intocmire si evidenta documente necesare efectuarii operatiunilor bancare (instrumente si mijloace de plata).

- mentine legatura cu autoritatile statului (Administratii financiare, Casa de Sanatate, etc.).

- participa la intocmirea de analize financiare periodice precum si situatii si rapoarte financiar-contabile in conformitate cu politica companiei si legislatia in vigoare.


CERINTE

Cerinte:
- studii superioare economice finalizate;
- experienta in domeniu minim 3 ani reprezinta un avantaj;

- cunostinte MS Office (Word, Excel);

- punctualitate, prezenta de spirit,

- persoana ordonata/organizata;

- bune abilitati de comunicare;

- limba engleza nivel mediu;

- atitudine pozitiva si initiativa.


BENEFICII OFERITE

Oferta (bonusuri, beneficii):
- pachet salarial avantajos;

- mediu de lucru tanar, dinamic, in dezvoltare;

- tichete de masa;

- computer, telefon.


DESCRIEREA FIRMEI

ADMA Grup este o companie romaneasca, cu capital integral privat, infiintata in anul 2004. Din initiativa unei echipe tinere de a se lansa pe o piata a constructiilor deja sufocata de pseudocompanii de constructii, ADMA a reusit sa se detaseze prin cele trei elemente care reprezinta atat convingerea, cat si obiectivele initiatorilor sai: LEARN, PERFORM, GROW.

Astfel, inca de la infiintare, prin dorinta continua de autodepasire, liderii companiei au impus atat un ritm alert al derularii activitatii si al adoptarii noului in activitate, cat si o atentie maxima acordata cerintelor beneficiarilor si detaliilor in executia unor lucrari de inalt nivel calitativ.
Prin respectarea termenelor trasate, cu respect fata de munca bine facuta si fata de angajati, intr-o perioada foarte scurta si in conditiile unei piete a constructiilor incercata de problemele economice actuale, compania se poate bucura de colaborari de succes si de proiecte importante finalizate.