Asistent Manager

Biosistem

20-04-2017 | EXPIRA LA 20-05-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea jobului:

- acordare si transmitere de informatii catre clientii firmei;
- mentine relatia cu institutiile publice;
- tehnoredactare acte;
- ridicare acte institutii;
- executarea la termen si de buna calitate a sarcinilor trasate;
- aplicarea corecta a legislatiei in vigoare.


CERINTE

Candidatul ideal:

- absolvent al unei forme de invatamant superioare;
- experienta cu Registrul Comertului constituie un avantaj;
- cunostinte bune operare PC (Word, Excel, Internet);
- limba engleza (nivel mediu) constituie un avantaj;
- abilitati reale de planificare, organizare si viteza de reactie;
- corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii, receptivitate;


BENEFICII OFERITE

Beneficii:

- contract de munca;
- program full-time;
- salariu motivant;
- mediu de lucru profesionist si dinamic;
- dezvoltarea competenţelor profesionale şi personale in cadrul companiei;


DESCRIEREA FIRMEI

Centrul Biosistem se ocupa cu vanzarea si comercializarea aparaturii medicale, venid cu o tehnologie de ultima generatie, menita sa ofere oamenilor cele mai inalte standarde de calitate si profesionalism, pornind de la ideea ca un stil de viata sanatos si o viata  fericita nu inseamna doar o viata lipsita de boli, ci un stil de viata in care corpul-mintea si spiritul se afla in echilibru.