ASISTENT MANAGER

ABAON INTERNATIONAL SRL

02-05-2017 | EXPIRA LA 04-05-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Job description

- rezolvarea in timp util a problemelor administrative sau tehnice neprevazute;
- operare calculator, fax, imprimanta, xerox, email, telefon;
- aprovizionarea cu consumabile pentru birou si protocol, monitorizarea si verificarea diverselor produse necesare bunei functionari a activitatii;
- redactarea si distribuirea corespondentei interne si externe (fax-uri, note interne, adrese sau alte documente);
- asigurarea managementului departamentului administrativ;


CERINTE

Ideal Candidate

Persoana pe care o cautam trebuie sa se regaseasca in urmatoarele criterii:
- limba spaniola la nivel avansat
- cunostinte de operare PC (obligatoriu Pachetul Office)
- persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, punctuala, organizata, disciplinata;
- atitudine pozitiva si proactiva;
- abilitati de comunicare si relationare;


DESCRIEREA FIRMEI

Investitii in domeniul imobiliar