Asistent Manager

Arodas Media

23-03-2017 | EXPIRA LA 22-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Experienta relevanta in asistenta manageriala
Cunostinte avansate de utilizare PC (Pachetul MS Office - Word, Excel, Power Point)
Receptivitate, intuitie, spirit de echipa,
Cunostinte medii de limba engleza
Persoana perseverenta, ordonata, organizata, corecta, tenace,
Capacitate de a intocmi corect si complet documentele specifice, de a le ordona si gestiona,
Persoana atenta la detalii, multi-tasking, capabila sa respecte termene limita, cu o foarte buna capacitate de organizare a timpului
Capacitate de negociere, prezentare, atitudine proactiva, abilitati de mediere, statura profesionala si entuziasm


CERINTE

- Intocmeste si actualizeaza informatiile despre parteneri, clienti si colaboratori,
- Monitorizarea e-mailurilor si a listei de sarcini a managerului;
- Arhivarea fizica si electronica a tuturor documentelor
- Gestionarea activitatilor specifice de protocol
- Updatarea documentelor active (contracte,etc.)
- Pregatirea documentelor si prezentarilor pentru sedinte / intalniri
- Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;
-Transmite documente prin posta, fax, corespondenta electronica, etc., precum si alte atributii specifice postului.


DESCRIEREA FIRMEI

Arodas Media este o companie din București, care oferă soluții de sistematizare și optimizare a afacerilor. Printre serviciile prestate se numara: soluţii ERP & CRM, Web Design, Copywriting, SEO, DTP și cursuri & traininguri. Acestea sunt oferite de profesionişti cu experienţă vastă în comerţul online, atât în România cât şi în Europa.