Asistent Manager

SC CHAPLIN SOLUTIONS SRL

03-03-2017 | EXPIRA LA 02-04-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea job-ului:

- Activitati generale de secretariat, agenda si protocol pentru manager si clienti in cadrul intalnirilor de la birou;
- Raspunde la solicitari, raspunde la e-mailuri de la clienti si transmite zilnic e-mailuri;
- Asigura buna functionare administrativa a firmei in genere;
- Tehnoredactează documente, printeaza, fotocopiaza, îndosariaza, arhiveaza documente si corespondenta relevante (posta, e-mail, fax);
- Organizeaza corespondenta zilnica, înregistrarea documentelor de intrare/iesire, distribuirea şi expedierea corespondenţei scrise şi electronice; mentine un sistem eficient de arhivare si îndosariere a documentelor si a corespondentei relevante;


CERINTE

Candidatul ideal:
Persoana organizata, serioasa, punctuala, energica si pozitiva;
Experienţă într-un post similar constituie un avantaj; experienta in munca constituie de asemenea un avantaj;
Bune cunoştinţe PC (Word, Excel, Internet);
Studii medii sau superioare (finalizate)
Bune cunostinte de limba romana – scris si vorbit; cunosterea lb.franceze constituie avantaj.


BENEFICII OFERITE

- Salariu fix 1500 lei net;
- Tichete de masa;
- Program de lucru 8h/zi, L-V;
- Posibilitati de dezvoltare in cadrul unei echipe tinere si dinamice

Daca aceasta pozitie iti prezinta interes, te rugam trimite CV-ul tau la adresa
office@chaplinsolutions.ro cu subiectul : “Asistent Manager” .


DESCRIEREA FIRMEI

Agentie de munca temporara - plasare forta de munca in diverse domenii de activitate, in special in Franta