Asistent Manager

SC ProManagement SRL

09-02-2017 | EXPIRA LA 11-02-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Concepere, analiză şi definitivare documente (oferte/contracte clienti)
• Procesarea corespondentei si gestionarea mesajelor electronice
• Completarea şi eliberarea diplomelor de absolvire a cursurilor
• Emitere facturi fiscale (incasari taxe cursuri/examene)
• Elaborarea si transmiterea rapoartelor catre management
• Actualizare pagina web
• Activitati administrative
• Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice
• Pregatirea materialelor pentru sedinte,intalniri.
• Suport in desfasurarea proiectelor in cadrul companiei,pregatirea documentelor pentru licitatii.


CERINTE

• Studii superioare
• Cunostinte de limba engleza – nivel avansat;
• Cunostinte bune pe calculator. Cunostinte de MS Office (Word, Excel), Internet
• Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa, flexibilitate, atitudine pozitiva;
• Persoana onesta, organizata, riguroasa, cu spirit de raspundere;
• Abilitate de a invata lucruri noi;
• Rapiditate in actiune si putere de concentrare pentru indeplinirea sarcinilor curente;
• Atentie la detalii.


DESCRIEREA FIRMEI

Cu o echipa de traineri de elita si cu experienta de peste 20 de ani in instruirea si certificarea in IT, recunoscute intern si international, centrul de training Pro Management transforma debutanti in profesionisti, specialisti si lideri. De tot atatia ani Pro Management dezvolta cariere in IT, formand power-users, specialisti CAD, administratori de retea sau baze de date, ingineri de sistem, programatori seniori, business analisti, arhitecti software ,antreprenori sau manageri de proiect.