Asistent Manager

eMAG.ro

12-09-2016 | EXPIRA LA 12-10-2016

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

- intampinarea si anuntarea vizitatorilor;
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice;
- asigurarea unei comunicari eficiente intre departamente;
- indosarierea si arhivarea documentelor;
- primirea si distribuirea faxurilor;
- sortarea si inregistrarea corespondentei interne si externe;
- gestionarea abonamentelor de presa;
- suport administrativ: evidenta cererilor de achizitie pentru birotica si papetarie si rezolvarea acestora;
- activitati administrative si de protocol pentru sedinte/intalniri.


CERINTE

- studii superioare finalizate sau in curs;
- cunostinte temeinice: word, excel, outlook, power point;
- cunostinte limba engleza avansat;
- atentie concentrata, capabila sa faca fata mai multor sarcini simultan;
- prezenta agreabila, cu o buna capacitate de interrelationare;
- disponibilitate pentru lucru full time, pe o perioada limitata, de 6 luni.


DESCRIEREA FIRMEI

Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul si produse de birotica, eMAG se numara printre creatorii pietei de comert electronic din România. Adaptarea permanenta a serviciilor la realitatile pietei sii orientarea catre client au propulsat si au mentinut eMAG în pozitia de lider constant al pietei.

eMAG are un portofoliu în care se regasesc atât produse si solutii IT si de comunicatii, cât si echipamente electronice si electrocasnice, oferta sa extinzându-se permanent. Compania opereaza magazinul www.emag.ro precum si douasprezece showroom-uri deschise în Bucuresti (Crangasi& Baneasa), Iasi, Ploiesti, Pitesti, Cluj, Brasov, Timisoara, Oradea, Constanta, Galati, si Craiova.

In cei 14 ani de activitate, echipa eMAG a crescut in ritm alert, ajungand in prezent la un numar de aproximativ 1900 de angajati. eMAG sustine in continuare dezvoltarea fortei de munca din Romania, oferind locuri de munca de inalta specializare, intr-o piata in plina evolutie