Asistent Manager

LUCIAN&PARTNERS SRL-D

09-09-2016 | EXPIRA LA 11-09-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Planificarea agendei de lucru a managerului.
- Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor.
- Centralizarea, inregistrarea, verificarea corectitudinii documentelor contabile primare.
- HR.
- Mentinerea unui flux comunicational in interiorul companiei continuu si eficient.
- Administrarea bazei de date si mentinerea legaturii cu parteneri de afaceri: clienti (recuperarea creantelor), furnizori.
- Project management.
- PR si logistica vanzarilor.
- Intocmirea documentelor conform caietului de sarcini si aplicarea la licitati.
- Realizarea, verificarea contractelor cu clienti,
- Alte activitati specifice de secretariat si administratie.


CERINTE

- Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
- Capacitate de analiza, organizare si planificare.
- Experienta in contabilitate primara si HR.
- Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat.
- Nivel avansat de utilizare a pachetului MS Office.


BENEFICII OFERITE

Salariu motivant.
Mediu de lucru excelent in cadrul unei echipe tinere si creative.
Posibilitate reala de avansare.


DESCRIEREA FIRMEI

Oferim solutii de web design, consultanta, mentenata atat pentru clienti din Romania cat si pentru clienti din strainatate.
Credem cu adevarat ca formam o echipa solida care se dezvolta rapid si continuu.
Incercam sa facem si lucruri amuzante la birou in timp ce lucram, pentru ca munca nu trebuie sa fie plictisitoare.
In pauza ne relaxam cu o piesa la chitara.
Crezi ca-i un loc placut de munca?

Sa inceapa cursa!