Asistent Manager

RINGHEL TEAM SRL

21-06-2016 | EXPIRA LA 21-07-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

Coordonarea contactelor de afaceri, corespondenta cu partenerii de afaceri ai organizatiei, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii, analiza informatiilor semnificative obtinute in desfasurarea activitatii proprii, administrarea documentatiei.

Rezumand:
1. indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
2. preluarea si directionarea apelurilor telefonice
3. primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
4. preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
5. redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice
6. asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail
7. actualizarea bazei de date documente
8. sprijin in organizarea de campanii de marketing


CERINTE

1. cunostinte bune operare PC MSOffice
2. limba engleza scris/vorbit
3. capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
4. capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
5. capacitate de a respecta termene limita
6. atentie catre detalii
7. placere si abilitate de a invata lucruri noi


DESCRIEREA FIRMEI

Ringhel desfasoara activitati in domeniul energetic, fiind compania care a dezvoltat cea mai completa platforma software din Romania (GeFEE), care gestioneaza peste 90 % din activitatea pe care o desfoara un furnizor, trader distribuitor sau producator de energie electrica, restul de 10 % reprezintand elemente specifice fiecarei companii, pe care le dezvoltam în perioada de implementare.
Solutiile furnizate de catre noi au la baza cunostinte solide din domeniul energetic, dar si experienta practica – doua lucruri esentiale pentru dezvoltarea companiei noastre, si, in special, pentru dezvoltarea companiilor care apeleaza la noi.
Datorita dimensiunii domeniului in care activam, depunem eforturi permanente ca sa dezvoltam servicii complete, iar drept exemplu este si Sistemul de monitorizare a consumului de energie electrica (SiMCE), destinat furnizorilor, distribuitorilor si consumatorilor de energie electrica.
Sistemele software dezvoltate de catre Ringhel sunt flexibile si intuitive, iar implementarea acestora la un furnizor, trader, distribuitor sau consumator creaza o serie de beneficii, in primul rand de ordin financiar.
In acest domeniu, pe aceasta nisa, cel mai important element de diferentiere este faptul ca întelegem foarte bine piata de energie si prin prisma acestui lucru “vorbim aceeasi limba” cu partenerii nostri – acest lucru fiind poate printre motivele principale ale succesului solutiilor pe care le furnizam.