Asistent Manager

EBC

20-02-2016 | EXPIRA LA 20-02-2016

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

- Preluarea apelurilor telefonice și direcționarea lor către resursele potrivite din cadrul organizației;
- Comandarea necesarului de papetărie, cafea, apă și alte consumabile;
- Organizarea documentelor în bibliorafturi, gestionarea fluxului de documente;
- Plasarea comenzilor către firma de curierat pentru preluarea corespondenței;
- Recepția corespondenței primite și înregistrarea documentelor;
- Asigurarea protocolului pentru întâlniri, întâmpinarea vizitatorilor;
- Realizerea de diverse drumuri la instituțiile publice (dacă este cazul);
- Ținerea evidenței fișelor pentru Protecția Muncii;
- Organizarea deplasărilor, achiziții bilete de avion, agenda personală a directorului.


CERINTE

- Studii superioare finalizate (studiile economice reprezintă un avantaj);
- Limba engleză – nivel avansat;
- Cunoștințe Word și Excel – nivel avansat;
- Persoană foarte bine organizată, atentă la detalii;
- Abilități bune de comunicare.


BENEFICII OFERITE

- Salariu fix;
- Posibilități de avansare într-o companie cu profil internațional.


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem compania de resurse umane care identifică, integrează și administrează eficient personalul de care au nevoie clienții români și internaționali.

La noi vei găsi nu doar oportunități de muncă, ci și susținerea morală de care poate mai ai nevoie pentru a prinde curaj. Vom fi lângă tine în timpul interviului cu angajatorul și vom păstra o comunicare transparentă pe toată durata procesului de recrutare.

Nu uita:
Jobul ideal este locul de întâlnire al candidaților și companiilor care se potrivesc, iar noi știm să creăm astfel de locuri de întâlnire.