ASISTENT MANAGER

S.C. GoodMills Romania S.A.

22-05-2015 | EXPIRA LA 21-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul asigură organizarea şi desfăşurarea activităţilor de secretariat si suport administrativ în cadrul biroului Directorul General, pentru buna desfăşurare a activităţilor departamentului de Administratie Generala.

Responsabilitati :

•Furnizeaza servicii de asistenta personala Directorul General: mentinerea la zi a agendei electronice, organizare intalniri, organizare calatorii, activitati de protocol, etc.
•Furnizeaza servicii de secretariat si suport administrativ: preluarea si transmiterea apelurilor telefonice si a mesajelor, primirea, inregistrarea si redistribuirea corespondentei, procurarea necesarului de consumabile, fotocopiere si scanare documente, transmitere faxuri, rezervare sali pentru intalniri, intocmirea foii de prezenta lunara a departamentului.
•Stabileşte întâlnirile, vizitele şi aranjamentele de călătorie pentru manager, astfel încât timpul să fie utilizat eficient.
•Coordonează aranjamentele pentru şedinţe, asigură pregătirea materialelor adecvate, pentru buna desfăşurare a acestor întâlniri.
•Asigură întocmirea corectă a rapoartelor, scrisorilor, memoriilor la nivelul de acurateţe şi oportunitate stabilite.
•Întocmeşte rapoarte diverse solicitate de catre Directorul General in domenii de interes specifice.
•Traduce diverse documente si materiale la solicitarea supervizorului direct.
•Răspunde, în numele managerului, corespondenţei, problemelor şi întrebărilor directe, conform indicaţiilor primite.
•Ofera suport in desfasurarea proiectelor departamentului: colectare de informatii, elaborare de rapoarte, elaborare prezentari, scrisori, minuta intalnirilor etc.
•Participa, la solicitarea supervizorului, la proiecte sau activitati intra si interdepartamentale, cu caracter temporar, in functie de rolul si competentele sale, pentru a contribui la realizarea obiectivelor echipei.
•Menţine şi actualizează arhiva departamentului, asigurând accesul facil la documentaţie.


CERINTE

• Studii Superioare
• Experienta in domeniul secretariat / administrativ/ front office minimum 1 an
• Lb. Engleza - avansat ( scris, vorbit, citit )
• PC - Ms Office Outlook Express, Power Point, Excel - avansat
• Capacitate de organizare a timpului
• Abilitati de lucru cu aparatura de birou
• Gândire analitică, foarte bune abilitati de comunicare, bun organizator, responsabil, capacitate de sinteză, adaptabilitate, rezistenta la stress


DESCRIEREA FIRMEI

Compania GoodMills Romania este parte din grupul GoodMills Austria, care a inceput inca din 1995 sa se extinda pe segmentul food&beverage in Europa Centrala si de Est, in prezent activand in 7 tari. Grupul si-a concentrat activitatea pe segmentul produselor de morarit si a automatelor de cafea si snacks-uri.
GoodMills Romania S.A. este o companie cu traditie pe piata de morarit si panificatie fiind una din cele mai vechi fabrici de profil din tara. In timp, compania si-a diversificat portofoliul de produse si a investit in construirea unei fabrici moderne cu o capacitate de productie mai mare.