Asistent Manager

Confidential

15-03-2015 | EXPIRA LA 14-04-2015

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Sustine interviuri cu managerul companiei
Are grija de conturile companiei
Se ocupa de prosepectarea clientiilor noi

Îndeplineşte sarcinile delegate de directorul general
Ţine şi administrează agenda directorului, îl asistă la întalniri de serviciu
Preia şi direcţionează apeluri telefonice

Administrează documentaţia:
a. care ajunge în firmă: faxuri, scrisori pe care le verifică şi le redirecţionează dacă este cazul
b. internă: redactare documente, scrisori sau expedierea corespondenţei produsă de personalul firmei prin poştă/fax
c. arhivează documentele firmei

Primeşte persoanele cu care firma colaborează, vizitatorii care vin în contact cu directorul sau alţi salariaţi
Face rezervări : avion , hotel, tren
Asigură transportul de la şi la aeroport a colaboratorilor/vizitatorilor
Ţine evidenţa persoanelor străine care se prezintă în calitate de colaboratori ai firmei
Achită diversele cheltuieli cu utilităţile firmei: apă, curent, gaze, chirie

Efectuează traducerea anumitor documente
Asigura suport administrativ pentru toate departamentele firmei
Asigură activitatea de protocol din cadrul întâlnirilor
Să aibă o ţinută decentă (office) şi un limbaj adecvat
Respectă regulamentul de ordine interioară
- Prospectarea pietei pentru identificarea potentialilor clienti
- Dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti;
- Stabilirea si dezvoltarea unei relatii profesionale cu clientii companiei;
- Promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile companiei;
- Prezinta oferta de produse si servicii, consiliaza clientii in alegerea deciziei optime;
- Negocierea contractelor, supervizarea derularii contractelor
- Mentinerea unei bune relatii cu clientii deja existenti
- Stabileste prioritati
- Realizarea si prezentarea bugetelor esimative catre client
- Realizarea obiectivelor stabilite de catre companie
- Realizarea documentelor interne specifice
- Intocmirea si prezentarea unui raport periodic al evolutiei portofoliului de clienti


CERINTE

Studii: administrative, economice (studii superioare)
Specializari sau cursuri: de comunicare, calculator (ECDL)
Capacitatea de organizare a timpului (time management) şi a sarcinilor de lucru
Atenţie distributivă
Orientare către cerinţele managerului dar şi a celorlaţi clienţi care intră în colaborare cu firma
Atentă la detalii
Realizează mai multe sarcini în acelaşi timp
Inteligentă (gândire logică, memorie) Diplomatie
Corectitudine, seriozitate, comunicativă, deschisă la nou, sinceră, punctuală
Capacitatea de a respecta termenele limită
- Limba engleza , limba franceza sau germana avansat

- Cunostinte operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet) la nivel avansat
- Capacitate de a lucra in echipa
- Ablitati de comunicare si planificare
- Initiativa, perseverenta, dinamism
- Studii superioare de finalizate
- Minim 1 an experienta pe un post similar


BENEFICII OFERITE

Salariul tine cont de experienta si se negociaza in cadrul interviului.