Asistent manager

HUMANGEST GROUP

29-10-2014 | EXPIRA LA 28-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asistentul Manager se ocupa in principal de corespondenta transmisa partenerilor de afaceri ai organizatiei, comunicarea interpersonala cu persoanele implicate in realizarea contractelor, gestionarea informatiilor obtinute in desfasurarea activitatii proprii .
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate,
- indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati,
- redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice,
- asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail- actualizarea bazei de date documente,
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management,
- elaborarea si prezentarea in Power Point a produselor companiei


CERINTE

- capacitate foarte buna de comunicare si relationare,
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca,
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp,
- capacitate de a respecta termene limita,
- atentie catre detalii,
- cunostinte de limba engleza avansat; italiana prezinta avantaj,
- cunostinte operare PC ( MC Office).


DESCRIEREA FIRMEI

COMPANY DESCRIPTION:

HUMANGEST GROUP va pune la dispozitie o gama variata de servicii: recrutare si selectie de personal atat pe perioada nedeterminata cat si determinata, in toate domeniile de activitate si pentru orice fel de calificari si nivel de experienta, administrarea contractelor de munca temporara, formare si integrare profesionala.