24-03-2014 | EXPIRA LA 23-04-2014
Job expirat
- Gestionarea agendei Managing Partner in calitatea de asistent al acestuia
- Programari sedinte
- Cunoasterea limbii engleze
- Abilitati de comunicare corecta verbala si scrisa
- Preluarea corespondentei si apelurilor telefonice, trimiterea de faxuri sau altor documente prin curier
- Rezervari bilete avion si camere hotel pentru angajati si pentru colaboratorii din strainatate
- Servicii de protocol
- Comandare si distribuire carti de vizita si consumabile de papetarie pentru angajati
- Oferirea de informatii si suport invitatilor/partenerilor companiei
- Inregistrarea in registrele aferente a documentelor/contractelor care intra/ies din companie
- Redactarea diverselor documente: imputerniciri, adrese scrise, instiintari, adeverinte
- Inregistrarea /arhivarea cererilor de concediu
- Mentinerea pontajului si a situatiei concediilor angajatilor
- Efectuarea deconturilor si a solicitarilor de plata la departamentul de contabilitate
- Indosarierea de documente
- Mentinerea relatiei cu furnizorii de servicii/produse necesare pentru departamentul administrative
- Studii superioare absolvite
- experienta de 1 an în activitate de secretariat sau logistic/administrativ
- limba engleza – minim nivel avansat (cerinta OBLIGATORIE!)
- atitudine pozitiva si proactiva
- excelente abilitati de comunicare si relationare
- abilitati de organizare, sistematizare si atentie la detaliu
Cea mai mare institutie nebancara de microfinantare din Romania, avand o experienta de peste 14 ani de acordare a creditelor pe piata locala.