Asistent Director - Directia Managementul Aprovizionarii

Telekom Romania Communications S.A.

01-08-2016 | EXPIRA LA 31-08-2016

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Actioneaza ca Asistent al Directorului Managementul Aprovizionarii Romania, furnizand suport prin gestionarea agendei de lucru a Directorului Managementul Aprovizionarii Romania, prioritizand intalnirile de afaceri precum si corespondenta, pregatind sedintele de management precum si documentatia necesara in cadrul acestor intalniri, colectand informatii, pregatind analize, statistici, rapoarte si prezentari, organizand evenimentele directiei precum si alte proiecte pentru a facilita si sustine activitatea acestuia, precum si a intregii Diviziei Managementul Aprovizionarii Romania.

RESPONSABILITATI PRINCIPALE:
- Gestioneaza activitatile zilnice din agenda Directorului Managementul Aprovizionarii Romania;
- Organizeaza, gestioneaza si arhiveaza documentatia complexa/ confidentiala/ financiara/ tehnica in conditii adecvate de confidentialitate si daca este necesar, cauta informatii suplimentare, verificand completitudinea si acuratetea acestora;
- Gestioneaza si actualizeaza agenda Directorului Managementul Aprovizionarii Romania, gestioneaza corespondenta si documentele oficiale facilitand comunicarea in cadrul companiei, precum si cu clientii si partenerii de afaceri ai companiei prin telefon, fax sau e-mail;
- Gestioneaza in mod eficient timpul de lucru al Directorului Managementul Aprovizionarii Romania prin prioritizarea evenimentelor/ sedintelor si replanificarea acestora, dupa caz;
- Pregateste documentatia in timp util pentru intalnirile de afaceri, comunicand cu celelalte asistente de directori, pentru asigurarea unui flux informational eficient;
- Creaza si dezvolta prezetari in powerpoint in baza informatiilor generale furnizate de Directorul Managementul Aprovizionarii Romania;
- Actualizeaza fisiere complexe, utilizand sofware-uri adecvate, colectand, sintetizand si analizand date din diferite surse;
- Cauta informatii variate, colectand si procesand date si statistici din diferite surse, pregatind grafice si tabele pentru prezentari sau raportari;
- Pregateste rapoarte si analizeaza tendinte, colectand date din diferite surse din cadrul, ori din afara functiunii din care face parte;
- Realizeaza analize specifice in baza solicitarilor primite din partea managementului, urmarind procedurile si instructiunile in vigoare, consolidand si sintetizand informatiile in concordanta cu scopul analizei;
- Planifica, organizeaza si coordoneaza implementarea evenimentelor din cadrul directiei precum si alte proiecte alocate de catre superiorul direct, in scopul asigurarii unui suport proactiv, unei eficiente utilizari a resurselor precum si respectarii termenelor limita stabilite;
- Se asigura ca exista suficiente resurse pentru ca sarcinile zilnice si proiectele coordonate sa poata fi finalizate conform termenelor limita stabilite si cerintelor de calitate agreate;
- Poate desfasura o serie de activitati de secretariat precum: dactilografiere, redactare de documente, traduceri, asigurare de suport in organizarea sedintelor si a deplasarilor in interes de serviciu ale superiorului direct, in vederea facilitarii comunicarii si relationarii in cadrul ori in afara diviziei;
- Executa diverse activitati administrative ori de suport, solicitate de superiorul direct referitoare la activitatea angajatilor directiei (pontaje etc).


CERINTE

Studii:
- Studii universitare;

Work experience:
- Cel putin 2 ani de experienta relevanta; reprezinta un avantaj o experienta de lucru anterioara in pozitii administrative si oferire asistenta pentru expati aflati in pozitii de top management;
- Experienta de lucru anterioara in mediu de lucru dinamic, in cadrul unei/ unor companii multinationale este obligatorie;
- Experienta anterioara de project management constituie un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
- Cunostinte de operare PC, Pachet MS Office (Word, Excel, Power Point) – nivel avansat;
- Gandire analitica si abilitati de a dezvolta analize in baza unor informatii furnizate;
- Fluenta in Engleza;
- Integritate, onestitate, initiativa;
- Abilitati de lucru in echipa;
- Ablitati de comunicare excelente cu toate nivelurile manageriale ale companiei;
- Abilitati de planificare, organizare si prioritizare a activitatilor in functie de nivelul de urgenta al acestora;
- Orientre catre client;
- Orientare catre rezultate;
- Promptitude, orientare catre client si rezultate;
- Abilitati si experienta in rezolvare de probleme;
- Rezistenta la stres si dificultati.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.