Asistent departament tehnic

HR TIME SRL

09-11-2017 | EXPIRA LA 09-12-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Evidenta electronica si materiala la zi a documentelor elaborate in teritoriu (procese verbale de punere in functiune/instalare/service/intretinere, rapoarte de activitate etc)
2. Evidenta interventiilor pe echipamente (intrari-iesiri din service/intretinere, in Bucuresti/tara, natura interventiilor tehnice, operatiuni efectuate, materiale utilizate etc)
3. Urmarirea on line a statusului Retelei nationale de Monitorizare a Calitatii Aerului si identificarea oricarui mesaj de disfunctionalitate tehnica (daca echipamentele sunt functionale), de retea (daca echipamentele comunica cu serverele locale/centrale) sau de baza de date (daca afisarea datelor se face corect, complet si continuu) etc
4. Raportarea catre seful departamentului tehnic a oricaror disfunctionalitati identificate;

Asteptam cv-ul dvs la: adina.vladau@hrtime.ro


CERINTE

Experienta in domeniu;
Cunostinte lb. engleza;
Operare PC;
Bune abilitat de comunicare;


BENEFICII OFERITE

Clientul nostru: Compania ce ofera servicii profesionale de furnizare de echipamente si analizatoare, de intretinere si reparatie a acestora cat și de consultanță pe piața monitorizării calității mediului din România si din strainatate.


DESCRIEREA FIRMEI

Consultanta