Asistent administrativ Departament Formare - Iasi/Bucuresti/Brasov/Constanta

SC Veo Worldwide Services SRL

08-06-2015 | EXPIRA LA 08-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

(R50309002150)
In calitate de Asistent administrativ Departament Formare in Veo, principalele tale misiuni vor fi :
- Planificarea, organizarea si urmarirea derularii stagiilor de formare la sediul clientului astfel incat acestea sa se desfasoare in cele mai bune conditii;
- Realizarea si completarea corecta a programelor de formare derulate de client pentru integrarea fiecarui stagiar si urmarirea derularii acestora ;
- Participarea la organizarea logistica a sesiunilor de formare derulate in cadrul societatii cat si la sediul clientului, pentru a asigura stagiarilor necesarul pe durata formarii (efecturea de rezervari la hotel, restaurant, bilete de tren, punerea la dispozitie a echipamentele/produselor necesare, verificarea disponibilitatii participantilor, etc);
- Gestionarea relatiei cu partenerii firmei: clienti, furnizori, etc, precum si cu alte departamente din cadrul societatii (ex. Contabilitate, Plati, etc.);
- Verificarea si validarea facturilor si a altor documente primite, legate de activitatea financiar-contabila si transmiterea catre persoanele din Departamentul Financiar-Contabil;
- Respectarea procedurilor de lucru si termenelor limita, in elaborarea documentelor de lucru.


CERINTE

Candidatul ideal:
Cautam o persoana autonoma, organizata si responsabila pentru a se alatura echipei Departamentului de Formare in Veo, la unul dintre sediile noastre din Iasi/Bucuresti/Brasov/Constanta.
Pentru reusita in aceasta misiune este nevoie de :
- Cunoasterea la nivel avansat a limbii franceze (minim B2) ;
- Cunostinte de utilizare a pachetului Microsoft Office ;
- Rezistenta la stres ;
- Dinamism ;
- Spirit de initiativa ;
- Perseverenta.


BENEFICII OFERITE

- Formare la nivel international;
- Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică de succes ;
- Pachet salarial atractiv (parte fixa plus sistem de bonusare lunar) .


DESCRIEREA FIRMEI

VEO Worldwide Services este o companie fondată în anul 2006, care furnizează servicii de consultanţă Business to Business, cu peste 450 de angajaţi, 8 ani de experienţă în România şi o creştere anuală de 70% în ultimii 4 ani. Activitatea noastră acoperă o arie largă de domenii în care activează clienţii noştri: COMERŢ INTERNAȚIONAL, IT, FINANŢE, RESURSE UMANE. Suntem o companie de consultanţă cu experienţă şi expertiză internaţională. Tot ceea ce facem în VEO, realizăm cu pasiune şi implicare, iar acest lucru s-a reflectat în cursul celor 8 ani de activitate în cifre şi prin creştere continuă. În VEO poţi evolua, îţi oferim posibilitatea de a te dezvolta, îţi propunem lucruri noi şi provocări, zi de zi! Încurajăm spiritul antreprenorial, diversitatea, transparenţa, originalitatea şi munca în echipă. Oferim training-uri la nivel internaţional în domenii multidisciplinare, spirijin şi continuitate în carieră. Dacă îţi doreşti un angajament pe termen lung cu un lider al pieţei, care le oferă clienţilor calitate şi profesionalism, te invitam sa ne cunoastem si sa vorbim despre cariera ta!