Asistent administrativ

Georgia Management

04-11-2015 | EXPIRA LA 04-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

- preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice;
- inregistrarea si repartizarea corespondentei primite prin posta, fax, email (scrisori, colete, cereri de oferte, notificari, etc).
- comunicarea interna si externa a companiei, site si newslettere
- suport pentru Directorul general
- suport pentru organizarea deplasarilor externe ale angajatilor companiei
- asigura stocul minim de rechizite si consumabile, comandarea bonurilor de masa
- urmarirea planificarii anuale a concediilor de odihna;
- mentinerea legaturii cu firme de curierat pentru a asigura livrarea corecta si la timp a coletelor/plicurilor catre clienti


CERINTE

- Experienta anterioara intr-o pozitie similara de 1-2 ani
- Cunoasterea pachetului MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Abilitati de relationare si lucru in echipa


DESCRIEREA FIRMEI

Suntem o companie de consultanta in domeniul serviciilor de resurse umane, oferind clientilor nostri un suport de calitate pentru externalizarea anumitor servicii din aceasta arie de activitate. Scopul nostru este de a aduce un plus de valoare si eficienta prin serviciile oferite: selectie si recrutare, training, consultanta organizationala si servicii de administrare de personal si salarizare.