Arhitect Solutie IT

Telekom Romania Communications S.A.

09-10-2014 | EXPIRA LA 08-11-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:

Arhitectul solutie IT proiecteaza solutia generala, stabilind standardele tehnice (inclusiv cele ce tin de programare), instrumentele si platformele de lucru pentru dezvoltatori astfel incat cerintele de business sa fie indeplinite.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
 Actioneaza ca un vizionar si expert pe sistemele impactate;
 Acorda expertiza in vederea identificarii si translatarea cerintelor de sistem in documentatie de “systems design”;
 Comunica permanent cu utilizatorii, sponsorul si managementul IT pentru a determina evolutia cerintelor legate de sistemul/sistemele IT;
 Genereaza cel mai inalt nivel al cerintelor de sistem bazandu-se pe cerintele utilizatorilor si alte constrangeri, gen costuri si timpul de implementare;
 Se asigura ca cerintele de sistem sunt consistente, complete si corecte;
 Executa o analiza de tip cost-beneficiu in vederea maximizarii folosirii solutiilor comerciale si/sau a dezvoltarilor deja realizate;
 Dezvolta algoritmi de partitionare pentru a aloca cerintele prezente cat si cele estimate catre zone distincte ce interactioneaza minimal creend astfel premizele pentru dezvoltari paralele si prioritizare a cerintelor;
 Supervizeaza Solutia definita in evolutia ei prin tot ciclul de viata al proiectelor (de la initiere, analiza, proiectare, implementare)
 Documentează fiecare aplicaţie din perspectiva Enterprise Architecture şi întocmeşte recomandări;
 Se asigura că orice aplicaţie/aplicatii sunt în conformitate cu cadrul general al arhitecturii Romtelecom;
 Asigură modelarea şi implementarea proceselor de business end to end (E2E);
 Face recomandări in vedera imbunatatirii continue a arhitecturii;


CERINTE

STUDII:
 Diplomă universitară în ”Automatizări şi Calculatoare”, ”Matematică - Informatică”, ”Cibernetică”, ”Electronică”, (sau arii asociate) ori o combinaţie echivalentă de studii şi experinţă din care pot fi obţinute cunoştinţe, aptitudini şi abilităţi comparabile.

EXPERIENTA IN MUNCA:
 3-5 ani experienţă în domeniul IT;
 Experienţă pe o poziţie similară;
 Experienţă în lucrul cu Business Process Management Notation (BPMN), Business Processs Execution Language(BPEL) şi instrumente de Modelare de Date şi Design;
 Experienţă în formalizarea documentelor de Business Process şi de design Hardware/ Software;
 Experienţă în BPMS şi Procese de business din industria de Telecomunicaţii reprezintă un plus.


CUNOSTINTE, APTITUDINI & ABILITATI:
 Cunostinţe de Service Oriented Architecture(SOA), Business Process Management Suite(BPMS), Enterprise Architecture;
 Cunostinţe de: procese eTom,BPMN, BPEL, BRE, BAM pentru Business Process;
 Cunostinţe solide despre Arhitectura de informaţii, soluţii şi tehnică;
 Cunostinţe de Managementul Schimbarilor;
 Bună inţelegere a SOA la nivel de IT şi de Business;
 Experienţă în lucrul cu Oracle, MS SQL RDBMS, XML, XSD, SQL, XPath, Xquery, Business Intelligence şi instrumente ETL;
 Data warehousing, Rational / UML, BI, ETL, securitatea datelor şi integrare;
 Cunostinţe despre standardele Open Systems (JMS, API, Tuxedo, JDBC, CORBA, OMG, etc);
 Bună inţelegere a standardelor şi a “best practices” de Architectura IT
 Sisteme de operare: Solaris, HP-UX, Linux, AIX, Windows NT, Windows 2000, Windows 2003,Windows 2008.
 Cunostinţe despre standarde: New Generation Operation Support Systems (NGOSS) – enhanced Telecom Operations Map (eTom), Shared Information Data(SID), Telecom Appliation Map(TAM), Telecom Neutral Architecture(TNA) si GDM
 Cunostinţe despre Enterprise Architecture Framework - TOGAF, Zachman, NGOSS;
 Cunostinţe despre standarde tehnologice cu privire la BPMS, EAI, ESB, Middleware;
 Abilităţi interpersonale şi de comunicare excelente, dorinţa de dezvoltare şi de dobândire de noi cunostinţe. Abilităţi analitice şi creative;
 Abilităţi de organizare, planificare şi de negociere;
 Comunicare – abilităţi persuasive - înţelegere, influentarea şi / sau ajutarea persoanelor sunt importante;
 Abilitatea de a determina modalităţi diferite de soluţionare a problemelor. Creativitate şi iniţiativă.
 Cunoştinţe avansate de limba engleza


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.