Analist Testare

Telekom Romania Communications S.A.

13-11-2015 | EXPIRA LA 13-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP: Executa activitati de testare tehnica a aplicatiilor IT aferente livrarii si mentenantei serviciilor fixe si mobile, astfel
incat sa asigure nivelul de calitate si executie al functionalitatilor acestora, in conformitate cu specificatiile tehnice si
realizarea timpilor de raspuns in conformitate cu Operational Level Agreement definite cu restul structurilor IT.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
 Este responsabil cu livrarea activitatilor din cadrul compartimentului in confomitate cu Service Level
Agreement si Ooperational Level Agreement definite si agreate cu clientul intern;
 Defineste planul de testare si executa activitati de testare tehnica a aplicatiilor IT in conformitate cu
strategia de testare agreata pentru solutii noi de aplicatii IT;
 Defineste planul de testare si executa activitati de testare tehnica a aplicatiilor IT aferente solutiilor de
remedierea defectelor de productie semnalate;
 Identifica, raporteaza si monitorizeaza defectele de aplicatii aferente sesiunii de testare desfasurate;
 Comunica cu prestatorii de servicii externi pentru aplicatiile IT aflate in testare cu scopul asigurarii
functionalitatii acestora in parametrii tehnici specificati;

Furnizeaza proactiv expertiza altor zone din IT, prin activitatile specifice pe care le presteaza pentru
acestea;
 Identifica proactiv oportunitatile de optimizare a activitatilor din aria de responsabilitate si propune solutii
catre superiorul direct;
 Isi insuseste informatii despre modificarile aparute in sistemele IT de care raspunde si in interfetele cu
celelalte sisteme pe baza documentelor puse la dispozitie prin pachetele de livrare a versiunilor noi de
aplicatii;
 Pastreaza documentele care-i sunt incredintate cu scopul executarii atributiilor sale specifice, precum si
lucrarile pe care le efectueaza in conditii care sa asigure consultarea lor de către personalul interesat, atat
in prezenta, cat si in absenta sa din companie;
 Participa la realizarea KPI-ilor si atingerea obiectivelor individuale si ale echipei;
 Participa la asigurarea unei bune comunicari atat in cadrul echipei, cat si cu echipe din alte arii de
activitate cu care interactioneaza;
 Raporteaza sefului ierarhic indeplinirea sarcinilor la termenele si conditiile stabilite de acesta si
semnaleaza in timp util orice greutati existente sau survenite ulterior;
 Indeplineste alte sarcini trasate de superiorul direct, conform ariei de activitate.


CERINTE

Studii:
 Absolvent de studii superioare - profil informatic/tehnic.
Experienţa în muncă:
 Minim 2 ani experienta in munca intr- o pozitie similara;
 Experienta in executia de activitati cu profil informatic reprezinta un avantaj.
Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
 Cunostinte de limba engleza - nivel mediu;
 Bune cunostinte despre procesele si portofoliul de business;
 Cunostinte solide despre aplicatiile IT gestionate si solutiile tehnice implementate in cadrul acestora;
 Gandire analitica;
 Orientare catre client;
 Orientare catre rezultate;
 Bune abilitati de comunicare.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.