Analist servicii clienti

ROAD SAFETY SRL

11-06-2019 | EXPIRA LA 13-06-2019

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigură suport post-vânzare pentru produsele comercializate de companie, clienților finali. (la telefon în cele mai multe din cazuri);
Ajută la dezolvarea continuă a procedurilor de suport interne;
Deschide, monitorizează și comunica clientului stadiul tichetelor de RMA;
Deblochează și comunică imediat superiorului direct eventualele incidente tehnice;
Monitorizează echipamentele din teren și ajută la dezvoltarea platformelor interne de monitorizare și alertare;
Se coordonează cu superiorul tehnic direct în funcție de necesitațile proiectelor în desfășurare;
Se perfecționează continuu și cunoaște permanent noutățile din mediul IT.


CERINTE

Meticulozitate, răbdare șiinițiativa;
Punctualitate și seriozitate;
Cunoștințe rețele (design, TCP/IP) echipamente de rețea (switch, router, AP-uri);
Cunoștințe sisteme de operare (windows, linux/unix, mac os);
Foarte bune ablițați de comunicare;
Comunicare foarte bună în limba engleză;
Capacitatea de a lucra individual, pe proiecte.


BENEFICII OFERITE

Daca esti interesat, ne poti contacta pe email: roberta.preda@idriveglobal.com

Ca membru al echipei noastre îți oferim un pachet salarial atractiv, lucrul cu tehnologii de ultimă generație și un mediu de lucru plăcut, alături de o echipă de top.


DESCRIEREA FIRMEI

Idrive, Inc. is an independent developer of semi-autonomous vehicle intelligence, providing a fleet management system at the cutting-edge of technology, powered by artificial intelligence, advanced self-learning algorithms, machine learning, and offering predictive analytics and insights. The predictive analytical models it generates are based on statistical modeling, behavior modeling, and pattern recognition. The X2 dual-camera captures relevant and important events that impact the company’s assets. Every 2 minutes the system is updated with data generated: speed of the vehicle, location, route, idle time, who is driving the vehicle, alerts on possible accidents. The camera features intelligent applications like Facial Recognition, Distracted Driving Detection, Fatigue Detection, Seatbelt Detection, Safe Distance Warning. The Global Center platform absorbs the data from the camera and creates reports on drivers and vehicles and the incidents that have occurred, creating the possibility of an effortless management.

We are the best in the world at what we do and we are looking for qualified people to join our team.