Analist Servicii Clienti

Telekom Romania Communications S.A.

10-12-2014 | EXPIRA LA 09-01-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

Acest post este pe perioada determinata
SCOP: Furnizează asistenţă şi suport operational în relaţia cu clienţii ICT şi reprezentanţii de vânzări, interactioneaza cu structurile interne Romtelecom pentru solutionarea cererilor venite de la clienti.


RESPONSABILITĂŢI:
 Ofera asistenta si suport operational in derularea contractelor cu clientii ICT
 Realizeaza rapoarte specifice pentru client si pentru management la cerere sau conform procedurilor in vigoare.
 Urmăreşte şi facilitează implementarea contractelor şi administrează documentele referitoare la contracte, addendum-uri (schimbări) şi formulare servicii IT;
 Colaborează cu alte departamente interne, parteneri şi integratori pentru soluţionarea cererilor venite de la clienti.
 Gestionează şi analizează informaţiile legate de cereri, contracte şi servicii ICT din portofoliu şi întocmeşte rapoarte specifice;
 Sprijină iniţiativele de dezvoltare sau îmbunătăţire a serviciilor ICT
 Contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor si procedurilor de lucru pentru clientii ICT;


CERINTE

Studii:
 Studii superioare (licenţă) - de preferinţă în domeniul financiar sau comercial.


Experienţa in munca:
 Cel puţin 2 ani într-o poziţie cu responsabilităţi de relaţionare cu clienţii şi administrare servicii;


Cunostinte, Aptitudini & Abilitati:
 Abilităţi de lucru cu calculatorul: Ms Office (Excel, World, PowerPoint, etc…) şi Internet
 Capacitate de lucru în echipă
 Abilităţi de comunicare efectivă – în scris şi vorbit
 Persoană activă, foarte organizată şi structurată, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp
 Orientare către client, orientare către rezultate, atitudine proactivă
 Cunoştinţe generale în domeniul IT şi Comunicaţii constituie un avantaj
 Cunoştinţe de limba engleză – avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.