Analist servicii client

Telekom Romania Communications S.A.

17-06-2015 | EXPIRA LA 17-07-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

RAPORTEAZĂ:

Manager Monitorizare Trafic si Raportare Call Center / Divizia Relatii cu Clientii Romania / Directia Executiva Comercial – Segment Rezidential Romania

LOCAŢIE:
Bucuresti

SCOP:
Verificarea corectitudinii actiunilor efectuate pe conturile clientilor de catre agentii din cadrul Dep. Activari si Rezilieri si ,crearea de rapoarte si statistici necesare organizarii si planificarii activitatii structurii din care face parte; . determinarea remedierea impreuna cu echipa SISTEME FACTURARE & MEDIERE a eventualelor erori aparute in sistemul de facturare.

RESPONSABILITĂŢI PRINCIPALE:
Verifica daca solicitarile si contractele pentru clientii Telekom sunt activate in mod corect in bazele de date Telekom, confruntand informatiile din bazele de date cu documentele prezentate de client la activare;
Planifica si organizeaza activitatea de verificare in functie de timpul si resursele disponibile;
Depisteaza, corecteaza si remediaza impreuna cu echipa SISTEME FACTURARE & MEDIERE si structurile abilitate erorile aparute in baza de date;
Realizeaza rapoartele necesare activitatii de verificare;
Tine evidenta si gestioneaza erorile depistate in procesul de verificare;
Participa la testarea produselor/serviciilor noi;
Genereaza rapoarte periodice sau la cerere necesare în Divizia RELATII CU CLIENTII ROMANIA, cu scopul de a analiza activitătile desfasurate;
Verifica daca produsele/serviciile sunt corect implementate in sistem si sunt in concordanta cu specificatiile produsului/serviciului respectiv;
Stabileste criteriile de verificare a facturilor si pe baza acestora solicita un lot de facturi inainte data de facturare cu un anumit numar de zile, in functie de perioada dintre ciclurile de facturare;
Verifica facturile solicitate si eventualele erori depistate in urma verificarilor si le transmite catre echipa SISTEME FACTURARE & MEDIERE ;
Reprinteaza facturile solicitate de CENTRE DE CONTACT INBOUND sau CALL CENTER ASISTENTA CLIENTI BUSINESS;
Transmite catre Dep. ACTIVARI si REZILIERI eventualele erori legate de datele de identificare (adresa de facturare) ale clientilor;
Transmite catre clienti copiile facturilor solicitate de catre acestia prin fax, posta sau e-mail;
Ofera suport echipelor din cadrul Diviziei RELATII CU CLIENTII ROMANIA privind informatiile din factura Telekom;
Ofera asistenta agentilor din Dep. ACTIVARI si REZILIERI in probleme legate de produse si servicii;
Intocmeste rapoarte saptamanale privind activitatea desfasurata in cadrul echipei;
Colaborează cu celelalte echipe sau structure pentru buna desfăşurare a activităţilor zilnice;
Transmite superiorului direct orice sugestie, remarca, opinie, ce ar putea fi in avantajul clientului;
Indeplineste sarcinile delegate de superiorul direct.


CERINTE

Studii:

Studii medii. Studiile superioare reprezinta un avantaj.

Experienţa în muncă:
Minim 3 luni de experienta in domeniul relatiilor cu clientii;
Experienta anterioara in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
Bune cunostinte operare calculator (Microsoft Office);
Cunostiinte solide de limba engleza;
Cunostiinte legate de piata telecomunicatiilor din Romania;
Bune abilitati de comunicare;
Orientare catre client;
Orientare catre rezultate;
Capacitate de invatare rapida;
Initiativa;
Bune abilitati de planificare si organizare a activitatii;
Respectarea termenelor limita;
Gandire analitica;
Abilitati de lucru in echipa;
Etica si integritate;
Rezistenta la stres.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.