Analist reglementari

Telekom Romania Communications S.A.

13-11-2015 | EXPIRA LA 13-12-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

SCOP:
Asigură suport în tratarea principalelor aspecte implicate de evoluţia cadrului de reglementare in domeniul comunicatiilor fixe si mobile in Romania, cu impact asupra activitatii de business a companiei, execută sarcini cu supraveghere minimă din partea managerului şi la standarde înalte de profesionalism, pregăteşte rapoarte statistice si coordonează proiecte complexe de analiza a evolutiilor de reglementare, cu scopul de a maximiza interesele Telekom Romania.


Responsabilităţile importante:
• Realizează analize complexe privind stadiul competiţei pe piaţa produselor şi servicilor de comunicaţii fixe si mobile în România, evaluând poziţia Telekom în raport cu ceilalţi operatori şi furnizori de servicii din piaţă.
• Pregateste documente de raspuns la consultarile publice efectuate de autoritatea de reglementare in domeniu, bazate pe studii de piata privind evolutiile de reglementare, colectând şi prelucrând date şi statistici din mai multe surse şi pregăteşte grafice şi tabele pentru prezentări, documente de poziţie şi alte materiale care susţin interesele Telekom
• Colectează şi prelucrează date pentru a răspunde solicitărilor provenite de la instituţii relevante din România, Comisia Europeană şi alte organisme externe.
• Monitorizează şi analizează dezvoltările mediului de reglementare economică a sectorului de comunicaţii electronice la nivelul Comisiei Europene şi în alte jurisdicţii şi evaluează relevanţa acestora pentru Telekom şi România, interacţionează cu acţionarii interni şi externi cu scopul susţinerii poziţiei Telekom privind reglementarea principalelor pieţe de servicii.
• Coordonează proiecte privind impactul actiunilor de reglementare şi furnizează documente de analiza de calitate la termene stabilite.
• Actualizează periodic informaţiile privind principalele evoluţii ale cadrului general de reglementare în România şi la nivelul statelor membre ale Uniunii Europene, organizează şi păstrează documente relevante pentru scopul actiunilor Telekom Romania.


CERINTE

Cerinţele postului

Studii:
• Studii superioare economice, tehnice, juridice.

Experienţa în muncă:
• Experienţa anterioară în dezvoltarea şi implementarea iniţiativelor reglementare intr-o companie de telecomunicaţii reprezintă un avantaj major;
• Minim 5 ani experienţă de lucru într-un domeniu similar;

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
• Cunoştinţe aprofundate privind tehnologiile şi serviciile de telecomunicaţii;
• Buna înţelegere a principiilor de reglementare cu impact direct in practică;
• Experienţă dovedită în conducerea unor proiecte complexe cu respectarea de termene agresive;
• Cunoştinţe foarte bune privind aplicaţiile informatice, inclusiv Microsoft Excel;
• Aptitudini analitice şi de calcul;
• Aptitudini de comunicare excelente; Exprimare fluentă în limba engleză (oral şi scris), nivel avansat
• Eficienţă, stil de comunicare deschis şi eficace.

Doar candidatii eligibili vor fi contactati!


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.